Dotacje dla edukacji

w 2019 roku

Powrót do strony głównej

Produkty uzupełniające:

Produkt 2 : Projektory edukacyjne

Skalowalny obraz o przekątnej do 100 cali (254 cm), wyposażony w wiele zaawansowanych funkcji, pozwala zwiększyć elastyczność i interaktywność zajęć. Rozwiązanie to wyznacza nowy standard edukacji — pozwala stworzyć fascynujące środowisko nauczania, w którym osoby uczące się mają znakomity widok na ekran z każdego miejsca w sali lekcyjnej, mogą wprowadzać swoje uwagi na ekranie i brać udział w zajęciach za pomocą własnych urządzeń mobilnych.


Interaktywne rozwiązania edukacyjne firmy Epson zapewniają swobodę w przygotowywaniu cyfrowych zajęć, które spełniają wymogi dzisiejszych, zaawansowanych technologicznie uczniów i nauczycieli, zachęcają do aktywnego udziału i wspomagają naukę.


Powrót

Interaktywna nauka z EPSON

Skuteczniejsza nauka dzięki interakcji


Interaktywne rozwiązania edukacyjne firmy Epson świetnie sprawdzają się zarówno w salach lekcyjnych, jak i wykładowych. Dzięki obsłudze funkcji dotykowych i możliwości użycia dwóch piór możesz z łatwością wyświetlać i edytować różnorodne materiały. Dodawaj notatki do prezentacji w czasie rzeczywistym, pisz, rysuj, komentuj i odpowiadaj na pytania bezpośrednio na ekranie, zapisuj i udostępniaj wspólną pracę.Nasze nowe interaktywne pióra są wygodniejsze w obsłudze, mają twardą lub miękką końcówkę i zapewniają trzykrotnie dłuższy czas pracy baterii w porównaniu do poprzednich modeli. Niektóre projektory można nawet obsługiwać dotykowo, co jeszcze bardziej ułatwia ich użytkowanie.

61% uczniów nie jest w stanie odczytać wszystkich treści na monitorze interaktywnym o przekątnej 70 cali

Większy rozmiar ekranu przekłada się na lepszą widoczność i czytelność — nawet z drugiego końca pomieszczenia. Ponadto projektory Epson wyróżniają się łatwością podłączania, obsługi, a także montażu: dla porównania typowy 70-calowy płaski monitor waży 73 kg, a wyświetlacz Full HD WUXGA EB-696Ui — zaledwie 8,3 kg.

Cena jest uzależniona od urządzenia

Produkt 3 : Monitory dotykowe LCD

Ten niedrogi, 65-calowy model z podstawową funkcjonalnością serii Sharp Interactive Touch Board po prostu ulepsza komunikację wizualną, przekształcając naukę w klasie w kreatywne i interaktywne doświadczenia.

Umożliwia jednoczesne pisanie – palcem lub piórem dotykowym dla nawet 10 osób jednocześnie, ponieważ PN-65SC1 rozpoznaje 10 punktów dotyku dla wielu osób. Burze mózgów i zajęcia w klasie stają się bardziej ciekawe i produktywne. Ten monitor interaktywny pomaga pracować wydajniej, płynniej i kreatywnie.

Cena netto: 13 410 zł

Monitor interaktywny z komputerem pokładowym

Broszura: więcej informacji i dane techniczne >>

Najważniejsze cechy i informacje:

- odporność na uderzenia i zarysowania powłoka ekranu, która sprosta warunkom pracy w szkole,

- technologia dotykowa pozwala na jednoczesną pracę nawet 10 osobom i nie wymaga kalibracji,

- monitor ma zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 jako najbardziej popularny w polskiej edukacji,

- żywotność ekranu monitora minimum 30 000 godzin pracy oraz 16 h ciągłej pracy urządzenia na dobę,

- brak kosztów ukrytych, np. wymiana lamp w projektorach do tablic IWB,

- monitor posiada zainstalowane oprogramowanie wspierające prowadzenie lekcji np.liniatura, kratka i inne szablony,

- gwarantujemy montaż i instalację okablowania przez wykwalifikowanych monterów,

- zapewniamy szkolenie i instruktaż z obsługi monitora po montażu,

- oferujemy jedyny na rynku pakiet gwarancyjny producenta obejmuje 5 lat gwarancji oraz pierwszy 1 rok zdalnej pomocy technicznej przez internet w pakiecie,

- zapewniamy szybka i profesjonalna reakcję na każdą awarie w 24 h od zgłoszenia.

Najważniejsze cechy:·

- wbudowany system Android 5.0

- funkcja 32 TOUCH - ze wsparciem aż 32 punktów dotyku

- żywotność panelu LED 50 tys. godzin

- powierzchnia ze szkła hartowanego 4mm z matową powłoką antyrefleksyjną

- system audio 2 x 15W

- rozdzielczość 4K 3840 x 2160

- rozwiązanie Plug & Play - bez potrzeby instalacji sterowników

- oprogramowanie interaktywne eMarker

Cena netto: 11 492,00 zł

Monitor interaktywny myBoard Business LED 65" 4K z Androidem + OPS i5-4690S

Monitory interaktywne eBoard seria VD z Androidem, dostępne rozmiary 55”, 65”, 70”, 75”, 84”, 98”

Najważniejsze cechy:·

- wbudowany system Android,- funkcja wielodotyku,

- wbudowane WiFi,

- żywotność panelu 30 - 50 tys. godzin,

- matryca matowa chroniona szybą hartowaną 4mm z powierzchnią antyodblaskową i antyrefleksyjną,

- czujnik reakcji natężenia światła zewnętrznego,

- system audio 2 x 15W- rozdzielczość FULL HD (1920 x 1080) / 4K (3840 x 2160),

- paski skrótów (opcja)- wbudowany komputer OPS i5 / i7 (opcja),

- rozwiązanie Plug & Play- zamykane złącza w przednim panelu,

- oprogramowanie edu eClass

Cena: 7 817 zł brutto

eBoard VD-5510T

Cena: 10 412 zł brutto

eBoard VD-6510T

Cena: 15 455 zł brutto

eBoard VD-6510T +OPS i5

Przy zastosowaniu rekomendowanego do tablic eBoard oprogramowania EDU eClass współpracującego On-line z urządzeniami zewnętrznymi typu tablet, smartfon czy notebook możemy stworzyć w pełni interaktywne środowisko nauczania

w klasie lekcyjnej. Rozwiązanie w pełni usprawnia prowadzenie lekcji przesyłając cały kontent z tablicy do urządzenia mobilnego jak również zwrotnie. Umożliwia przeprowadzanie szybkich testów i sprawdzianów wiedzy dając nauczycielowi (wykładowcy) pełną kontrolę nad tymi urządzeniami.


Powrót


Zestaw zawiera:

- tablicę interaktywną myBoard 84"S

- głośniki myBoard sound AMP-32

- projektor Epson EB-670 (ultra SHORT) - 5 lat gwarancji!

- uchwyt ścienny dedykowany do Epson EB-670

- okablowanie 10m (HDMI+zasilające)

- zestaw do samodzielnego montażu

- zysoka jasność i kontrast projektora zapewniają znakomity obraz

Cena netto: 6 740,00 zł


Powrót

myBoard Silver 84" S + Epson EB-670 (ultra SHORT z uchwytem) 5 lat gwarancji! + okablowanie 10 m (230V, HDMI) + głośniki AMP-32

Tablice interaktywne 2x3

Najważniejsze cechy:·

- powierzchnia ceramiczna z dożywotnią gwarancją,

- dwie technologie: optyczna tablica Esprit DT i technologia IR (podczerwieni)

- tablice MT i MTPRO5,

- wsparcie zdalne od momentu zakupu tablicy do końca okresu jej użytkowania zawarte w cenie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16:00,

- wyprodukowana w kraju przez polskiego producenta (jedyny producent tablic interaktywnych w kraju)

Tablica interaktywna 2x3 ésprit DUAL Touch 80

Tablica interaktywna 2x3 ésprit MT PRO 80

Cena: 2 878 zł brutto

Cena: 3 038 zł brutto

Cena: 3 186 zł brutto

Tablica interaktywna 2x3 ésprit MultiTouch 80

Charakterystyka:

najnowsza tablica interaktywna produkcji frmy 2x3 SA. Zastosowana nowa technologia optyczna pozwalana obsługę multigestów (między innymi zoomowania, rotacji, a także przewijania). Urządzenie działa w standardzie Plug&Play– pozwalając na użytkowanie zaraz po podłączeniu do komputera oraz projektora. Łatwa obsługa (palcami bądź wskaźnikiem),minimum elektroniki, doskonała precyzja, jednokrotna kalibracja oraz możliwość użytkowania tablicy jako tradycyjnej tablicy suchościeralnej to główne cechy naszego produktu pozwalające na prowadzenie zajęć w sposób interesujący i dynamiczny.Tablica dedykowana jest komputerom z systemem Windows XP, Windows 7 oraz Windows 8 (system Windows XP nie posiada w standardzie możliwości obsługi multigestów). Do tablicy dołączone jest oprogramowanie pozwalające m. in. na: rysowanie,transformacje, importowanie multimediów, zrzuty ekranowe, rejestrowanie wideo, zapis prezentacji do formatu PDF itp.

Zestaw zawiera: tablicę, wskaźnik, kabel USB 4,5 m, sterownik z oprogramowaniem na płycie CD oraz instrukcję.

Gwarancja: 2 lata

Charakterystyka:

Najnowsza tablica interaktywna produkcji firmy 2x3 SA. Zastosowana technologia podczerwieni (IR) pozwala na bezproblemową i komfortową pracę 16 użytkowników jednocześnie (32 punkty dotykowe), z założeniem, iż każdy z nich może wykonywać dowolną operację na tablicy – w tym oczywiście obsługę multigestów (m.in. zoomowania, rotacji, a także przewijania). Urządzenie działa w standardzie Plug&Play, pozwalając na użytkowanie zaraz po podłączeniu do komputera oraz projektora. Łatwa obsługa (palcami bądź wskaźnikiem), doskonała precyzja, jednokrotna kalibracja oraz możliwość użytkowania tablicy jako tradycyjnej tablicy suchościeralnej to główne cechy naszego produktu pozwalające na prowadzenie zajęć w sposób interesujący i dynamiczny. Tablica posiada w standardzie 3 pisaki i gumkę magnetyczną, umieszczone na dolnej półce. Tablica automatycznie po odczepieniu danego pisaka reaguje na jego dotyk na powierzchni. Pisaki są zdefiniowane w kolorach (czerwony, niebieski i czarny).Tablica dedykowana jest komputerom z systemem Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 oraz Windows 10(systemy Windows Vista oraz XP nie posiadają w standardzie możliwości obsługi multigestów). Do tablicy dołączone jest oprogramowanie pozwalające m.in. na: rysowanie, transformacje, importowanie multimediów, zrzuty ekranowe, rejestrowanie wideo, zapis prezentacji do formatu PDF itp.

Zestaw zawiera:- sterownik i oprogramowanie ésprit (na płycie CD),- instrukcja obsługi, zestaw montażowy,- kabel USB – 4,5 m,- komplet 3 pisaków magnetycznych, gumka magnetyczna.

Gwarancja: 3 lata na produkt, dożywotnia na powierzchnię.

Charakterystyka:

Najnowsza tablica interaktywna produkcji firmy 2x3 SA. Zastosowana technologia podczerwieni (IR) pozwalana bezproblemową i komfortową pracę 4 użytkowników jednocześnie, z założeniem, iż każdy z nich może wykonywać dowolną operację na tablicy – w tym oczywiście obsługę multigestów (m.in. zoomowania, rotacji, a także przewijania). Urządzenie działa w standardzie Plug&Play, pozwalając na użytkowanie zaraz po podłączeniu do komputera oraz projektora. Łatwa obsługa(palcami bądź wskaźnikiem), doskonała precyzja, jednokrotna kalibracja oraz możliwość użytkowania tablicy jako tradycyjnej tablicy suchościeralnej to główne cechy naszego produktu pozwalające na prowadzenie zajęć w sposób interesujący i dynamiczny.Tablica posiada w standardzie 4 pisaki, przyczepiane na prawym boku ramy. Tablica automatycznie po odczepieniu danego pisaka reaguje na jego dotyk na powierzchni. Pisaki są zdefiniowane w 3 kolorach (czerwony, niebieski i czarny), czwarty pisak służy jako gumka.Tablica dedykowana jest komputerom z systemem Windows XP, Windows Vista, Windows 7 oraz Windows 8 (systemy WindowsVista oraz XP nie posiadają w standardzie możliwości obsługi multigestów). Do tablicy dołączone jest oprogramowanie pozwalające m.in. na: rysowanie, transformacje, importowanie multimediów, zrzuty ekranowe, rejestrowanie wideo, zapis prezentacji do formatu PDF itp.

Akcesoria: 4 pisaki, oprogramowanie ésprit oraz sterownik na CD, kabel USB, instrukcja obsługi, elementy do montażu na ścianie.

Gwarancja: 2 lata

Zestawy interaktywne

Zestawy interaktywne budowane na bazie tablic interaktywnych eBoard ETB 8010TP i ETB 8010TC z projektorami krótkoogniskowymi i ultra krótkoogniskowymi EPSON, NEC, SONY wraz z nagłośnieniem Speaker ETB 40W z możliwością montażu na ścianie jak również podstawach mobilnych. Idealne do pracy w różnych środowiskach edukacyjnych. Przy zastosowaniu uchwytu ściennego lub podstawy mobilnej z regulacją wysokości idealnie nadają się do pracy w przedszkolu jak również nauczaniu zintegrowanym z osobami poruszającymi się na wózkach. Dzięki regulacji wysokości możemy w prosty sposób dostosować poziom naszego zestawu do różnych grup wiekowych i wzrostu na każdym etapie kształcenia szkolnego. Przy zastosowaniu rekomendowanego do tablic eBoard oprogramowania edu eClass współpracującego On-line z urządzeniami zewnętrznymi typu tablet, smartfon czy notebook możemy stworzyć w pełni interaktywne środowisko nauczania w klasie lekcyjnej. Rozwiązanie w pełni usprawnia prowadzenie lekcji przesyłając cały kontent z tablicy do urządzenia mobilnego jak również zwrotnie. Umożliwia przeprowadzanie szybkich testów i sprawdzianów wiedzy dając nauczycielowi (wykładowcy) pełną kontrolę nad tymi urządzeniami.


Przykładowy zestaw:

1. Tablica interaktywna eBoard ETB 8010TP

Cechy charakterystyczne: powierzchnia Steelnano, przekątna 81”, inteligentna półka na pisaki, wielodotyk, odczyt multikestów, paski skrótów 25 przycisków

2. Projektor ultra krótkoogniskowy NEC UM 301X (EPSON EB 670)

3. Uchwyt ścienny z regulacją wysokości uVIS-RW50

4. Komplet przewodów: 1xHDMI 10m, 1xVGA 10m, 1xZasilający 10m, USB i audio

Cena od: 4 850 zł brutto

Zestawy budżetowe:

Cena: 7 985 zł brutto

Zestawy optymalne:

Zestawy professional:

Cena od: 8 885 zł brutto

Zestaw interaktywny PRO:

Cena: 9 336 zł brutto

Produkt 4 : Tablice i zestawy interaktywne

Produkt 5 : Urządzenia wielofunkcyjne

Cena jest uzależniona od urządzenia


Powrót

Wysokiej klasy urządzenia wielofunkcyjne, umożliwiające drukowanie,

kopiowanie i skanowane na terenie szkoły/uczelni

Szeroka gama produktów umożliwia wybranie odpowiedniego pod kątem potrzeb oraz wielkości placówki urządzenia.Technologia EPSON gwarantuje: niezawodność, ekologię i niskie koszty eksploatacji.

Dzięki integracji urządzeń EPSON z oprogramowaniem chmurowym Documaster Campus, możliwe jest drukowanie materiałów z repozytorium w samoobsługowym punkcie drukowania albo skanowanie

i przesyłanie do chmury.

Integracja z Documaster Campus

Ekologiczne rozwiązania EPSON

Szeroka gama produktów umożliwia wybranie odpowiedniego pod kątem potrzeb oraz wielkości placówki urządzenia.

Technologia Sharp gwarantuje niezawodność oraz niskie koszty eksploatacji.

Niezawodne rozwiązania Sharp

Produkt 6: Laptopy, notebooki, tablety

Najwyższej jakości laptopy, notebooki i tablety dla uczniów i nauczycieli. Urządzenia oferują solidną kombinację wydajności i niezawodności, wspartą ponad 30-letnim doświadczeniem firmy Toshiba w projektowaniu notebooków. Zaprojektowano je pod kątem wieloletniej pracy, co w dłuższej perspektywie przekłada się na doskonały stosunek jakości do ceny.

Atutem jest solidna konstrukcja, która sprosta trudom codziennego użytkowania przez uczniów i nauczycieli.




Powrót

Cena uzależniona od ilości stanowisk i rodzaju urządzeń

Produkt 7: Systemy rezerwacji Sal

Szybka i bezbłędna rezerwacja pomieszczeń: sal lekcyjnych, ćwiczeniowych, pracowni, sal wykładowych, laboratoriów


Powrót

Oprogramowanie oraz specjalny interface umożliwiają wygodne zarządzanie rezerwacjami pomieszczeń w placówkach oświatowych i na uczelniach wyższych.


Najważniejsze zalety systemu all-in-one Sharp:

Wszystko w jednym: system zawiera w sobie ekran,komputer

i oprogramowanie, integrujące się m.in.z Exchange oraz Active Directory

Sprawne procesy: system wprowadza klarowne i przejrzyste zasady funkcjonowania sal

Łatwość obsługi: możliwość łatwego przeglądania i dokonywania rezerwacji sal (łączenie sal,rezerwacje cykliczne lub w oparciu o wybrane atrybuty, np. wyposażenie czy lokalizację)

Przejrzystość i pewność: możliwość generowania e-maili z potwierdzeniami dokonanych rezerwacji,zestawienia zbiorczego oraz statusów (oczekujące, zatwierdzone, odrzucone)

Kompleksowa obsługa wielu lokalizacji i języków: zarządzanie wszystkimi siedzibami oraz wyświetlanie treści, np. po polsku

i angielsku.



Cena uzależniona od rodzaju i ilości urządzeń

Produkt 8: Podręczniki VCC/ECDL/ECCC /

Cyfrowe Materiały Dydaktyczne Syntea

Syntea oraz współpracujący Partnerzy są autorami materiałów edukacyjnych do certyfikowanych szkoleń informatycznych oraz kursów zawodowych. Oferta obejmuje udostępnienie zdigitalizowanej wersji materiałów i umieszczenie jej na platformie Documaster Campus .

W ofercie znajdują się:

- Podręczniki VCC

- Podręczniki ECDL

- Podręczniki ECCC.


Branżowe języki obce - 3 wybrane tematy z tego obszaru






Kompetencje społeczne i "miękkie" - 3 wybrane tematy z tego obszaru






Biuro - 3 wybrane tematy z tego obszaru






Kompetencje ICT - graficzne - 2 wybrane tematy z tego obszaru






Kompetencje obszaru "hospitality" (sektor usług dla ludności) -

3 wybrane tematy z tego obszaru






Uzupełnienie kompetencji ogólnych (materiał dla ucznia

i nauczyciela - poziom 7-8 klasa) - bezpłatnie


18 450 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF

14 760 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF
Zobacz ofertę
podręczników w PDF

11 070 zł brutto



Kompetencje ICT - ogólne - 4 wybrane tematy z tego obszaru






Kompetencje ICT - techniczne - 2 wybrane tematy z tego obszaru






Doradztwo zawodowe - 2 wybrane tematy z tego obszaru






Kompetencje techniczne i manualne - 3 wybrane tematy z tego obszaru




14 760 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF
Zobacz ofertę
podręczników w PDF

12 300 zł brutto

14 760 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF

9 840 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF

14 760 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF

15 450 zł brutto

Zobacz ofertę
podręczników w PDF

bezpłatnie

Zobacz ofertę
podręczników w PDF

Cena netto obejmuje udostępnienie zdigitalizowanej wersji materiałów i umieszczenie jej na platformie Documaster Campus na okres 24 miesięcy. Tytułem aktualizacji, dostarczania usług dodatkowych związanych z utrzymaniem hot-line i wsparcia użytkowników do sumarycznej ceny należy doliczyć 15% wartości rocznie.


Powrót

Produkt 9 : Certyfikowane kursy i szkolenia z nowoczesnych metod nauczania dla nauczycieli, uczniów i rodziców

Długość trwania kursu jest dostosowana do potrzeb konkursu oraz grupy docelowej.

Zespół naukowców i praktyków pod kierownictwem Profesora Stanisława Dylaka, kierownika Zakładu Pedeutologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza

w Poznaniu

Eksperci i trenerzy z firmy Moderator pod kierownictwem dr Tomasza Witkowskiego,oraz dr Sławomira Jarmuża

Celem szkoleń jest podniesienie efektywności nauczania i uczenia się poprzez rozwinięcie kompetencji miękkich potrzebnych do wprowadzenia nowoczesnej metodyki do zajęć lekcyjnych. Szkolenia są kierowane do nauczycieli, dyrektorów, uczniów, a także rodziców. W zależności od celu szkolenia oraz grupy docelowej, zaplanowano następujące szkolenia i kursy:

1, Kształcenie wyprzedzające

2. Odwrócona klasa

3. Podzielane kompetencje uczniowsko-nauczycielskie

4. Tworzenie szkolnych programów uczenia się i nauczania dzisiaj - w systemie klasowo-lekcyjnym oraz online

5. Przestrzeń szkolna - jej monitorowanie z pomocą uczniów w szkołach już istniejących; projektowanie szkół

6. Inteligencja ręki

7. Zastosowania Cyberprzestrzeni oraz technologii w edukacji szkolenej

8. Media i organizacje komunikacji społecznej w szkole - tworzenie, realizacja i zarządzanie

9. Sztuczna inteligencja ... i co dalej z technologią cyfrową

10. Sztuka w edukacji szkolnej

11. Plastyczny mózg

12. Język w edukacji przyrodniczej

13. Myślenie dzieci

14. Teorie uczenia się oraz strategie i metody na nich oparte

15. Kształcenie ogólne dzieci zdolnych

16. Kształcenie dzieci z trudnościami w uczeniu się

17. Szkoły i programy online w edukacji szkolnej

18. Wzajemny respekt uczniów, nauczycieli, rodziców oraz środowiska społecznego w edukacji szkolnej.

Głównym celem projektu jest zdobycie przez możliwie największą liczbę nauczycieli wiedzy i umiejętności związanych z nowoczesnymi metodami edukacyjnymi, które są ściśle związane z nowymi technologiami. Projekt zakłada przeszkolenie nauczycieli w metodykach pracy z uczniami zapewniającymi większą efektywność i zadowolenie uczniów. Istotnym elementem projektu jest połączenie sposobu nauczania z dostępnymi technologiami. Szkolenia prowadzone są w nurcie opartym na dowodach (evidence based), co oznacza, że wykorzystujemy metody możliwie najlepiej sprawdzone empirycznie zarówno w badaniach naukowych jaki w praktyce edukacyjnej. Zajęcia prowadzone są przez trenerów mających duże doświadczenie pracy w środowisku szkoły.


Program merytoryczny projektu obejmuje metody pracy oraz zasady, które są na ogół rzadko wykorzystywane przez nauczycieli w polskich szkołach. Ich zastosowanie wymaga zapoznania się z podstawami teoretycznymi oraz z praktycznymi ćwiczeniami w warunkach szkoleniowych. Przykładowe treści szkoleń dla nauczycieli

:1.Uczenie się odwrócone (flipped learning)

2.Puzzle edukacyjne (jig-saw classroom)

3.Zarządzanie błędami (error management training)

4.Gałąź logiczna

5.Myślenie wizualne

6.Myślenie pytajne

Kursy i szkolenia są przygotowane

i prowadzone przez zespół pod kierownictwem merytorycznym

Pedagoga, dydaktyka i pedeutologa, kierownika Zakładu Pedeutologii na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Twórca kształcenia wyprzedzającego (metody nauczania).

prof. zw. dr hab. Stanisława Dylaka

Szkolenia prowadzone są przez ekspertów Moderatora:





"Od początku istnienia firmy opieramy nasze działania na zweryfikowanej empirycznie, rzetelnej wiedzy psychologicznej. Unikamy treści i metod, które stanowią przelotną modę niepopartą wiarygodnymi badaniami. Akademickie korzenie założycieli firmy pozwalają oddzielać ziarno od szkoleniowych plew. Od lat propagujemy na rynku usług rozwojowych podejście oparte na dowodach (Evidence-Based Training). Oznacza to, że treści szkoleń i metody nauczania przepuszczamy przez filtr dowodów."dr Tomasz Witkowski, dr Sławomir Jarmuż


Powrót
Więcej informacji o szkoleniach

Produkt 10: Acer dla edukacji

Acer - Innowacyjne technologie dla szkół jutra

W firmie Acer uważamy, że najcenniejszą częścią technologii komputerowej jest jej zdolność do rozpowszechniania wiedzy.


Uważamy, że naszym obowiązkiem jest wprowadzanie innowacyjnych technologii do szkół jutra i zobowiązujemy się zapewnić przyszłym liderom narzędzia, których potrzebują dzisiaj, aby odnieść sukces w erze informacji.


Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu stworzyliśmy kompleksowy ekosystem, który łączy naszą zaawansowaną ofertę sprzętową z oprogramowaniem i najlepszą w swojej klasie usługą, aby zapewnić szkołom i instytucjom edukacyjnym najlepsze technologie, treści edukacyjne i zasoby, których potrzebują do inspirowania i edukowania następnego pokolenia innowatorów.

Uczenie się poza klasą

Nasze bogate i dostępne portfolio produktowe ma na celu uczynienie nauki przyjemnym i angażującym doświadczeniem oraz wspiera proces uczenia się na każdym kroku, umożliwiając eksplorację wszystkich przedmiotów we wszystkich sytuacjach, w klasie i poza nią.

Niezawodne, solidne i niedrogie produkty

W świecie, w którym szybkie zmiany i ciągłe innowacje są jedyną stałą rzeczą, uważamy, że szkoły i uczniowie powinni mieć dostęp do przystępnych cenowo produktów, które są niezawodne i solidne, co skutkuje niższym całkowitym kosztem posiadania.

Inteligentne, innowacyjne rozwiązania

Obejmując wszystko, od najnowocześniejszych urządzeń po kodowanie, cyfrowe oznakowanie i mieszaną rzeczywistość, nasze portfolio produktów wnosi nowe doświadczenia edukacyjne do inteligentnych szkół jutra.

Niezawodna obsługa klienta i wsparcie

Nasza wielokrotnie nagradzana obsługa klienta i wsparcie pomagają nauczycielom, uczniom, szkołom i instytucjom edukacyjnym zapobiegać zakłóceniom procesu uczenia się będących wynikiem problemów technicznych.

Ekosystem partnerów

Klasa XXI wieku wymaga czegoś więcej niż tylko zestawu urządzeń, a Acer zbudował rozbudowany ekosystem partnerów, aby zapewnić innowacyjne i kompleksowe rozwiązania dla społeczności edukacyjnej.

Szerokie portfolio urządzeń

Nasze innowacyjne i bogate portfolio produktów obejmuje:

tablety, urządzenia 2 w 1, notebooki, Chromebooki, komputery stacjonarne, monitory i projektory, a także unikalne rozwiązania dotyczące oprogramowania, cyfrowego oznakowania, mieszanej rzeczywistość i kodowania, zaprojektowane tak, aby wspierać nowe i dynamiczne środowisko kształcenia.

TravelMate Spin B1

Dzięki wyświetlaczowi o przekątnej 11,6 cala i ruchomej konstrukcji, TravelMate Spin B1 (B118R i B118RN) może być używany na wiele sposobów, dzięki czemu uczniowie mogą pracować tak, jak lubią najbardziej.

Ma solidną konstrukcję i jest w stanie znieść wszytkie rodzaje czynności szkolnych. TravelMate Spin B1 obsługuje również system Windows 10S, zaprojektowany tak, aby przypominał szkołom znany i wydajny system Windows, oferując jednocześnie większe bezpieczeństwo i optymalną wydajność.

•Windows 10 Pro

•Do 13 godzin pracy na baterii

•11.6” ekran dotykowy Full HD lub HD

•Model odporny na zalanie

•Zawiasy 360 stopni•Obsługa Active Stylus i Windows Ink (B118RN)

ACER CLASSROOM MANAGER (ACM)

Elastyczny i łatwy w użyciu Acer Classroom Manager (ACM) to bogate w funkcje oprogramowanie, które ułatwia zarządzanie klasami. Pozwala nauczycielom skupić się na nauczaniu, pomagając im maksymalnie wykorzystać swój czas. Mogą połączyć się i zalogować do wszystkich komputerów w klasie; oszczędzić czas dzięki jednoczesnemu uruchamianiu aplikacji lub stron internetowych na wszystkich komputerach uczniowskich; prowadzić rejestr obecności i historii aktywności uczniowskich; monitorować, co uczniowie robią i sprawdzać ich postępy, a także sprawdzać ich zrozumienie. Przede wszystkim ACM umożliwia nauczycielom oferowanie spersonalizowanego nauczania

i pomaganie uczniom w koncentrowaniu się.

ŁATWE ZARZĄDZANIE KLASĄ CYFROWĄ

Rozwiązanie Acer Windows Mixed Reality

W oparciu o platformę aplikacji Windows Mixed Reality, zestaw słuchawkowy Acer Windows Mixed Reality łączy realistyczne i wirtualne treści, tworząc atrakcyjne interakcyjne doświadczenia. Działa natychmiast po wyjęciu z pudełka i nie ma potrzeby instalowania dodatkowego sprzętu.

Dzięki początkowemu czasowi konfiguracji, wynoszącemu mniej niż 10 minut, będziesz mógł wirtualnie opuścić swoją klasę i zanurzyć się w mgnieniu oka w nowych światach.

Więcej informacji o Accer Classroom Manager >>
Więcej informacji o produktach Acer >>

Powrót

Produkt 11 : Platforma do nauki języków obcych Lerni

Platforma Lerni to narzędzie do nauki języków obcych online. Nauczyciele i uczniowie korzystają z gotowych zasobów przy użyciu tablicy interaktywnej,

na komputerach w sali lub zlecają zadania domowe swoim uczniom, aby uczyli się indywidualnie w domu.

Uczeń otrzymuje:

• indywidualny i szkolny tryb nauki - nauka w szkole oraz w domu,

• mobilną wersję na smartfon/tablet – powtórki słówek w dowolnym miejscu,

• raporty postępów - wgląd w ranking postępów wszystkich użytkowników,

• gry edukacyjne - innowacyjne metody nauki nowego języka obcego,

• moduł sprawdzania wymowy – nagrania,

• certyfikaty językowe - potwierdzenie zdobytych umiejętności.

Cena netto: 3000 zł za 100 stanowisk / rok


Powrót

Nauczyciel otrzymuje:

• panel nauczycielski – zakładanie grup, statystyki, zdania domowe, listy słówek,

• dostęp do pełnej funkcjonalności każdego z kursów na platformie w formacie www oraz mobile,

• sylabus produktu,

• wsparcie we wdrożeniu,• opiekę metodyka,

• darmowe szkolenia dotyczące wykorzystania nowych technologii

w nauczaniu.

Produkt 12 : Platforma do nauki języków obcych FunJunior

Funjunior to w pełni interaktywny i multimedialny kurs angielskiego dla przedszkolaków w wieku 4-5 lat. Kurs wypełniają angażujące multimedia: gry, fotolekcje, interaktywne ćwiczenia, filmy i dialogi z native speakerami.


Nauka za pomocą multimedialnych narzędzi edukacyjnych przypomina atrakcyjną zabawę, a dzięki temu dzieci uczą się chętniej i bardziej efektywnie.Kurs został stworzony w oparciu o metodę immersji - podczas nauki dziecko ma kontakt jedynie z językiem angielskim.


Podręcznik interaktywny oraz materiały można wykorzystać zarówno na tablicy interaktywnej podczas wspólnej zabawy, jak również do indywidualnej pracy nauczyciela/rodzica z dzieckiem.

Cena netto: 3000 zł za 100 stanowisk / rok


Powrót

Produkt 13 : Pracownia językowa MENTOR ADVANCED

Najwyższy model laboratorium językowego. Kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie hardwarowe z bogatym funkcjonalnie oprogramowaniem. O wyjątkowości stanowią centralka all-in-one z komputerem OPS i DVD, rozbudowane funkcje dialogu „każdy z każdym” oraz pakiet „together” pozwalający nauczycielowi być bliżej uczniów czyli słuchawki bezprzewodowe i sterowanie z tabletu.

Advanced można także doposażyć w moduł umożliwiający połączenie z wielościeżkowym rejestratorem nagrywającym jednocześnie 24 ścieżki audio.Advanced to także możliwość jednoczesnego odtwarzania 8 źródeł dźwięku, emitowanych do różnych grup czy par.


Pracownia językowa w połączeniu z systemem Documaster Campus (Produkt 1 - główny), umożliwia nauczanie języków obcych metodą poszerzonej klasy odwróconej.

Cena jest dostosowana do potrzeb placówki


Powrót

Produkt 14: Mobilne laboratorium Cyfrowe

Mobilne Cyfrowe Laboratoria Szkolne (Sense Disc) to urządzenia wspierające naukę przedmiotów przyrodniczych i ścisłych, takich jak

:- biologia,

- geografia,

-chemia,

- fizyka.

Umożliwiają wykonywanie pomiarów otoczenia m.in. PH, napięcia, natężenia światła, temperatury, przewodności, wilgotności względnej, promieniowania, energii termoelektrycznej, ruchu, siły, itp. Są niezastąpione na lekcjach oraz na zajęciach w terenie


Rekomendowane jest użycie jednego urządzenia przez grupę 4 uczniów.

Opis

Broszura informacyjna serii SENSE DISC

Katalog produktów - SENSE DISC

Opis

Podręcznik użytkownika - instrukcja SENSE DISC

Opis

Karta produktowa - Sense Disc - BASIC

Opis

Powrót

Produkt 15: Scottie Go - gry do nauki programowania

Scottie Go! to gra do nauki podstaw programowania dla najmłodszych. To wyjątkowe połączenie: aplikacji edukacyjnej z samouczkami i zadaniami o rosnącym poziomie trudności, oraz kartonowych, rozpoznawanych przez aplikację klocków służących do pisania programów.

Scottie Go!:

• doskonali umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,

• uczy rozwiązywania skomplikowanych problemów i pracy w grupie,

• rozwija intuicję algorytmiczną.


Jest także narzędziem wspomagającym realizację wymagań szczegółowych podstawy programowej kształcenia ogólnego w ramach przedmiotów: zajęcia komputerowe i informatyka oraz wymagań szczegółowych projektu nowej podstawy programowej z przedmiotu informatyka.


Scottie Go BASIC - dla przedszkoli (4+)

Zestaw specjalnie zmodyfikowanych klocków do nauki programowania dla najmniejszych dzieci (4+), poszerzony o specjalną planszę i żetony, za pomocą których możemy własnoręcznie układać pierwsze 24 zadania z gry Scottie go! Edu oraz każde inne zadanie które tylko sobie wymyślimy bez urządzenia. Klocki Basic są powiększone, ich kolory bardziej wyrazistsze, grafiki są dominującym elementem klocka, a przy cyfrach mamy kropki dzięki którym dzieci będą mogły lepiej zrozumieć cyferki. Klocki Basic są kompatybilne z aplikacją Scottie Go! Edu

i możemy używać ich wraz ze standardowymi klockami z pełnej wersji gry.


Proponujemy trzy podstawowe tryby zabawy z zestawem Scottie Go! Basic, które zapewnią wyzwania na różnym poziomie trudności w zależności od wieku

i zaawansowania dzieci. W zestawie:

1. Rozkładana plansza 8 na 12 na której ułożymy zadania dla Scottiego.

2. Zestaw żetonów, którymi modyfikujemy planszę: przeszkody, woda, pomosty, kępy, przedmioty do zebrania, bazy na których Scottie ma stanąć.

3. Zestaw 47 zmodyfikowanych klocków do układania algorytmów, kompatybilnych ze standardowymi klockami Scottie Go!.

4. Karty wyzwań proponujące modyfikacje dla ułożonych algorytmów

5. Książeczka z wzorami zadań do ułożenia.

6. 3 Żetony Scottie Go! wykonane z grubej tektury, którymi możemy „spacerować” po planszy.

7. Zestaw puste klocki i żetony do robienia swoich własnych komend i swoich pól na planszy.

8. Instrukcja z trzema scenariuszami zabawy za pomocą zestawu Scottie Go! Basic.

Scottie Go EDU - dla szkół (6+)

Gra edukacyjna z interaktywnym kursem programowania

Użyj kartonowych klocków i steruj sympatycznym kosmitą Scottiem. Pomóż Scottiemu wrócić do domu i stań się ekspertem w projektowaniu algorytmów. Poznaj kluczowe pojęcia programowania wykonując zadania o stopniowo rosnącym poziomie trudności.


91 zadań a w nich dodawanie, odejmowanie, składanie liczb z cyfr, pisanie algorytmów, sterowanie różnymi postaciami na scenie, koncepty programistyczne: parametr, pętla, wyrażenia warunkowe, zmienna, funkcja.


Zawartość pudełka: 179 kartonowych klocków do sterowania bohaterem, plansza do układania klocków, organizer, instrukcja, kod licencyjny Scottie Go! Edu – 10 modułów – 91 zadań

Scottie Go! Klocki Magnetyczne

Zestaw 47 klocków magnetycznych do demonstracji na tablicy magnetycznej. Za pomocą tego zestawu klocków ułożymy rozwiązania do pierwszych 24 zadań w grze Scottie Go! Edu

BECREO - dla szkół podstawowych i ponadpostawowych (12+)

BeCREO to kurs mechatroniki , który zapewnia wiele godziny pracy, zabawy i nauki. Zakres tematyczny platformy rozciąga się od podstawowych zagadnień do zaawansowanych projektów z dziedziny robotyki.


BeCREO zawiera zaawansowaną technicznie aplikację edukacyjną z interaktywnym kursem programowania wizualnego, wykorzystującą platformę programistyczną i kilkanaście modułów elektronicznych.


BeCREO to zestaw narzędzi pomagających uczniom zrozumieć podstawy programowania i elektroniki oraz rozbudzających zainteresowanie tymi dziedzinami


Powrót
Ulotka Scottie Go! >>
Ulotka BeCREO >>
Informacje: BeCREO, Scottie Go! Basic, Scottie Go! Edu >>

Produkt 16: Gry biznesowe

Gry biznesowe to nowoczesne narzędzia dydaktyczne do uczenia przedsiębiorczości i zarządzania, dzięki którym uczniowie mają możliwość holistycznego spojrzenia na biznes i eksperymentowania ze strategiami biznesowymi w wirtualnym środowisku.

Symulacje biznesowe pozwalają na kształtowanie szerokiego spektrum umiejętności i kompetencji niezbędnych w biznesie, a także pracy etatowej m.in.:

• analityczne myślenie,

• kreatywność,

• podejmowanie decyzji w zmieniających się warunkach, reagowania na sytuacje losowe i działania konkurencji,

• rozwiązywanie problemów,

• praca w grupie,

analiza danych rynkowych.Dodatkowo, symulacje umożliwiają kontakt z realistycznymi dokumentami finansowymi wykorzystywanymi w biznesie, takimi jak książka przychodów i rozchodów, tabela amortyzacyjna czy wyciągi bankowe, a rywalizacja między zespołami zwiększa zaangażowanie uczniów i motywację.

Korzyści wdrożenia gier biznesowych do szkoły

• Gotowy produkt do zastosowania na zajęciach lekcyjnych z doradztwa zawodowego, podstaw przedsiębiorczości, organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem w branży• Innowacja pedagogiczna – praktyczna nauka biznesu

• Symulacje dostosowane do kierunków kształcenia w przypadku szkół zawodowych

• Szkolenia certyfikujące trenerów (nauczycieli) przygotowujące do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem symulacji

• Indywidualny opiekun klienta – wsparcie techniczne i merytoryczne na etapie wdrażania symulacji

• Oprogramowanie w chmurze – dostęp przez przeglądarkę internetową bez konieczności instalacji, nie ograniczone do liczby uczniów i stanowisk

• Funkcjonalności dostosowane do potrzeb trenera (nauczyciela) np. automatyczne ocenianie

WYPRÓBUJ ZA DARMO >>

Gry biznesowe w pełni dostosowane do infrastruktury IT szkół

i potrzeb nauczyciela:

• Innowacyjne narzędzia TIK wykorzystywane w zakresie nauczania szeroko rozumianej przedsiębiorczości

• Rozwiązanie chmurowe• Dostęp poprzez przeglądarkę internetową

w szkole jak i w domu

• Programy tworzone do używania z tablicą interaktywną

• Licencja bez ograniczeń stanowisk oraz uczniów korzystających

z symulacji

Gry biznesowe wykorzystywane w szkołach na:

• Doradztwie zawodowym (szkoły podstawowe i ponadpodstawowe)

• Podstawach przedsiębiorczości (Licea Ogólnokształcące)

• Organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem w branży (Szkoły zawodowe)

• Zajęciach pozalekcyjnych

• Konkursach wewnątrzszkolnych


Gry biznesowe to oprogramowanie do nauki zarządzania firmą dające uczniom możliwość podejmowania realistycznych decyzji biznesowych w wybranej branży.

• Realistyczne decyzje biznesowe w małym przedsiębiorstwie

• Szeroki zakres podejmowanych decyzji – wybór usług, ustalenie cen, zakup urządzeń, zatrudnienie pracowników, marketing, finanse

Trening umiejętności i kompetencji przedsiębiorczych – kreatywność, analityczne myślenie, rozwiązywanie problemów, wnioskowanie, podejmowanie decyzji, praca w zespole

• Możliwość eksperymentowania ze strategiami biznesowymi i uczenie się na błędach

• Zwiększenie motywacji do nauki poprzez zastosowanie rywalizacji między uczestnikami oraz elementów grywalizacji.

Więcej informacji >>
Ulotka - Branżowe Symulacje Biznesowe >>

Powrót

Produkt 17: Pracownia Przedsiębiorczości

Przedsiębiorczość jest traktowana jako kluczowa kompetencja przez Komisję Europejską , która podkreśla potrzebę włączenia nauki przedsiębiorczości we wszystkie sektory kształcenia, w tym w uczenie się pozaformalne.

Zarówno w "Planie działania na rzecz przedsiębiorczości do 2020 r." oraz komunikacie "Nowe podejście do edukacji" Komisja Europejska wzywa państwa członkowskie, aby zapewniły wszystkim młodym ludziom praktyczne doświadczenie w zakresie przedsiębiorczości przed zakończeniem przez nich kształcenia obowiązkowego, podkreślając znaczenie metody uczenia się przez działanie. Według najnowszych koncepcji kształcenia najszybciej uczymy się przez doświadczenie, aktywizowanie studentów do działań twórczych i kreatywności .

Laboratorium przedsiębiorczości będzie miejscem, w którym będą realizowane zajęcia w sposób praktyczny. W ramach laboratorium zostanie dostarczony sprzęt komputerowy wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem, dzięki któremu studenci będą mieli możliwość podejmowania realistycznych decyzji biznesowych. W laboratorium zostanie zainstalowane 24 stanowiska pracy dla studentów oraz 1 stanowisko dla prowadzącego. Stanowiska powinny zostać zorganizowane w taki sposób, aby w sali laboratoryjnej można było utworzyć maksymalnie 8 zespołów studenckich złożonych z 2-3 osób, które docelowo będą zarządzać wirtualnymi przedsiębiorstwami, podejmując realistyczne decyzje biznesowe.Wyposażenie laboratorium będzie obejmowało:

Wyposażenie laboratorium będzie obejmowało:

System >>
Oprogramowanie >>

Powrót

Produkt 18: Pracownia LEGO® Education

+ szkolenia Akademii LEGO Education

Rozwiązania LEGO Education pozwalają przenieść szkolne przedmioty z nudnych podręczników do prawdziwego życia zapewniając najskuteczniejszą edukację – taką, która angażuje osobiście. Szeroka gama rozwiązań LEGO Education umożliwia atrakcyjne realizowanie materiałuz wielu dziedzin i różnych przedmiotów, przede wszystkim STEM/STEAM (z ang. Science, Technology, Engineering, Art i Mathematics).


W ramach “Pracowni LEGO Education” placówka otrzyma 3 kompletne pracownie dostosowane do potrzeb przez ekspertów z AKCES Edukacja w zakresie tematyki (np. robotyka, matematyka, przyroda itp.) na odpowiednim poziomie (np. nauczanie wczesnoszkolne, szkoła podstawowa lub wyżej) dla od 16 do 26 uczniów. Dodatkowo przeszkolona zostanie kadra nauczycielska w ramach 6 całodniowych certyfikowanych szkoleń Akademii LEGO® Education.


Kompleksowe wyposażenie otwiera możliwość uzyskania certyfikatu LEGO Education Innovation Studio, będącego potwierdzeniem wdrożenia najwyższych Standardów LEGO Education. Program sieciuje najlepsze szkoły angażując w szereg inicjatyw np. międzynarodowe konkursy: dla uczniów FIRST® LEGO® Leauge oraz dla nauczycieli LEGO® Education Teacher Award.

Cena jest dostosowana do potrzeb placówki. Prosimy o kontakt.

Więcej informacji o rozwiązaniach LEGO® Education >>
Więcej informacji o LEGO® Education Innovation Studio >>

Powrót

Produkt 19 : Pracownia Matematyczna

Zestaw zawiera wszystkie elementy, które powinna posiadać nowoczesna pracownia matematyczna, m.in. tablice w "kratki", pomoce dydaktyczne, modele brył (obrotowych, uciętych), zestawy obrotowe, drukarkę laserową, itd.





Wyposażenie pracowni jest indywidualnie dostosowane do potrzeb szkoły/jednostki edukacyjnej.

Pobierz pełną listę >>

Cena netto: 24 419,89 zł


Powrót

Produkt 20 : Pracownia Fizyczna

Zestaw zawiera wszystkie elementy, które powinna posiadać nowoczesna pracownia fizyczna, m.in. maszynę elektrostatyczną. generator van de Graaffa, Induktor Ruhmkorffa, spadkownicę elektroniczna z fotobramkami i licznikiem, zestaw do modelowania pól magnetycznych i efektów magnetodynamicznych, komplet do elektromagnetyzmu, zestaw do ćwiczeń akustyki, itd.

Wyposażenie pracowni jest indywidualnie dostosowane do potrzeb szkoły/jednostki edukacyjnej.


Pobierz pełną listę >>

Cena netto: 90 145,53 zł


Powrót

Produkt 21 : Pracownia Biologiczna

Zestaw zawiera wszystkie elementy, które powinna posiadać nowoczesna pracownia biologiczna, m.in. mikroskopy, szkielety modele szkieletów ludzkiego oraz zwierząt, ekran, rzutnik, komputer stacjonarny, drukarka, zestaw narzędzi preparacyjnych, szalkę Petriego, modele narządów wewnętrznych, lornetki, cylindry, pipety, itp.

Wyposażenie pracowni jest indywidualnie dostosowane do potrzeb szkoły/jednostki edukacyjnej.


Pobierz pełną listę >>

Cena netto: 116 419,80 zł

Produkt 22 : Pracownia Chemiczna

Zestaw zawiera wszystkie elementy, które powinna posiadać nowoczesna pracownia chemiczna, m.in. Stoły laboratoryjne wyspowe z przyłączem wody i gazu zlew przy każdej wyspie, Stołki laboratoryjne, odczynniki, zestawy, m.in. do destylacji, do budowy orbitali atomowych, do elektrochemii, aparat do elektrolizy, probówki, kolby, itd.

Wyposażenie pracowni jest indywidualnie dostosowane do potrzeb szkoły/jednostki edukacyjnej.

Pobierz pełną listę >>

Cena netto: 120 529,31 zł


Powrót

Produkt 23 : Wyposażenie dodatkowe

Wyposażenie stanowi zbiór asortymentu typu Scotie Go, pomoce naukowe, szachy, itp.

Elementem usługi są także szkolenia, np. z zakresu projektowania.



Wyposażenie pracowni jest indywidualnie dostosowane do potrzeb szkoły/jednostki edukacyjnej.Poniższa kalkulacja przedstawia wartości pochodzące ze przykładowego wniosku inwestycyjnego.


Cena netto: 12 000, 00 zł

Produkt 24 : Dostosowanie infrastruktury pracowni

Cena netto: do 45 000, 00 zł

Usługa obejmuje prace budowlane związane z inwestycją, planowane indywidualnie dla każdego beneficjenta na podstawie projektu inwestycyjnego.


Powrót

Prześlij zgłoszenie

uzupełnij formularz

Prosimy o wybranie produktów dodatkowych, którymi jesteście Państwo wstępnie zainteresowani oraz uzupełnienie danych kontaktowych.

Na tym etapie, wybór produktów poprzez formularz nie jest wiążący, a jedynie informacyjny. Posłuży naszemu konsultantowi do właściwego przygotowania się do rozmowy i oceny możliwości pozyskania dotacji dla Państwa placówki.


Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo przekazanych nam danych oraz zapewniamy, że nie zostaną wykorzystane do innych celów, oprócz kontaktu w sprawie dotacji dla edukacji. Przed przesłaniem zgłoszenia za pomocą wypełnionego formularza zalecamy zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności i plików cookies, w której określono zasady postępowania z Państwa danymi.


Administratorem moich danych osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza kontaktowego jest spółka Euroimpex S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Mydlana 3b (51-502 Wrocław), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w KRS w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS ... czytaj więcej >>

Skontaktuj się

Michał Ćwiek

Kierownik Działu Handlowego michal.cwiek@euroimpex.pl

tel. +71 78-48-139

kom. 605 221 286

Euroimpex S.A.

Prosimy wybrać produkty uzupełniające:

Documaster Campus

Pobierz ankiety do uzupełnienia

Do oceny projektu potrzebna jest uzupełniona ankieta. Możesz ją pobrać tutaj:

Dla szkół kształcenia ogólnego (szkoły podstawowe, licea ogólnokształcące)

POBIERZ ANKIETĘ

Dla szkół zawodowych

POBIERZ ZAŁĄCZNIK
POBIERZ ANKIETĘ

O nas

Euroimpex S.A. jest twórcą i producentem oprogramowania chmurowego Documaster Campus, z którego korzysta już ponad 160 tys. użytkowników w całej Polsce. Jest liderem w dziedzinie implementacji nowoczesnych metod nauczania dla wszystkich poziomów kształcenia (posiada udane wdrożenia na każdym szczeblu edukacji). Zespół ekspertów z Euroimpex posiada kompetencje, by pomóc Państwu w uzyskaniu dofinansowania, a następnie pozyskać wybrane produkty dla Państwa jednostki/jednostek oświatowych.Działalność firmy jest zgłoszona do Bazy Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).

© Copyright Euroimpex

Administratorem moich danych osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza kontaktowego jest spółka Euroimpex S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Mydlana 3b (51-502 Wrocław), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w KRS w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000068587, NIP: 8990107125, REGON: 008479195. Moje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi ochronę danych osobowych, w tym z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L 2016 Nr 119), a także zgodnie z wdrożoną przez Administratora Polityką Prywatności i plików cookies.


Mam świadomość, że udzielana przeze mnie zgoda ma charakter dobrowolny. Cofnięcie zgody spowoduje wyłącznie skutek w postaci nieotrzymywania od Administratora informacji handlowych związanych z przedmiotem naszej działalności. Swoją zgodę mogę wycofać w każdym czasie, przy czym wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem przed jej wycofaniem. Celem wycofania zgody mogę skontaktować się z Administratorem drogą elektroniczną na adres e-mailowy: barbara.pokorny@euroimpex.pl.


Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celach marketingowych i promocyjnych (tzn. będę mógł otrzymywać informacje handlowe oraz newsletter związane z przedmiotem działalności spółki Euroimpex S.A.), na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest dozwolone jeżeli osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przysługuje mi prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania (np. w sytuacji, gdy są nieprawidłowe lub niekompletne), a także ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do przeniesienia tych danych do innego administratora. Ponadto osobom, których dane osobowe są przetwarzane, przysługuje prawo skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy zestaw informacji m. in. o tym, na jakiej podstawie prawnej, w jakim celu, okresie i sposób przetwarzane są moje dane osobowe oraz jakie przysługują mi prawa odnośnie ochrony danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności i plików cookies wdrożonej przez Administratora (dostępnej pod tym linkiem: http://dotacje.documaster.pl/polityka-prywatnosci ), z którą zapoznałem się przed wyrażeniem zgody bądź zgód.